Thursday, August 19, 2010

Skall

En hard negl, en stabeis, norske betegnelser, på folk, man kler seg, man utvendiggjør seg, snakker korrekt og pent og er i kommunikasjon for ikke å bli svimeslått, tatt med buksa nede, selvforsvar.
Å være alene blant mange, som jeg er her, har jeg vært før, med kommunikasjonspartnere på nett, der jeg kan beskrive det jeg ser til folk i Norge og det blir lest.
Å bli kjent med folk tar tid, klokka er nå mot kveld, jeg skal spise middag snart og er ikke klar for en lengre analyse av dette, jo, for polakker tretter ut folk, der er diagnosen.
De gir seg aldri og veit at de kan holde ut lenge.
Men det kan jeg også, om det er nødvendig, show it up, der jeg er her og skriver og alle ser meg og tenker sitt og jeg er en fremmed som sikkert noen har sett og jeg vil ikke bli medlem av en gruppe som vil ha meg som medlem, er ikke interessert i å bli inkludert, bli en av oss og greier, sorry.
Det forstår nok folk etter hvert.

No comments: