Friday, August 13, 2010

Sen Jana Masturbickiego

Min drøm går for tiden på å kunne ha samtaler med folk her i Polen, og tenke seg til, det tar seg sikkert andre veier enn man tror, men det er trolig at det blir harde påstander når jeg kommer med mine påstander etter hvert om at Polen er et av de mest latterlige landa i verden.
Sen, det betyr drøm på polsk, og jeg er altså Jan Masturbicki i Polen som hiphopartist og det dreier seg om noe som heter folk og fe, som er her jeg er, som heter cafe Młynek, og det betyr Mølla eller Lille Mølle og det er et helt fett sted med hostel og dumme engelskmenn som prater om meningen med livet, man skulle tro de var fra en bibelskole i New Hampshire eller noe slikt og tror på Florence Nightingale, men amerikanere er av mitt slag, de kan jeg prate med, forholde meg til, fortolka, men polakkene ikke, for de er så gærne at de ikke gir seg på noe som helst.

No comments: