Tuesday, February 15, 2011

Profil

.



Det likner ikke meg å profilere meg, men denne ene gangen, mon tro om jeg til og med legger inn bilde, i profil, det å være en kjent profil i bybildet kan man være, da blir folk blide, det gir dem sikkerhet. Så skifter jeg profil, blir ikke gjenkjent, det er godsaker. Nå har jeg bart, men det er på tide å få den vekk, gå inn i ny rolle, tror jeg, men jeg erter folk med dette, dette er kostyme, performance.
Min profil her i Polen har hittil vært som læregutt, nå går jeg inn som deltager, vel har dette vært forberedt lenge, og det er en rekke diskusjoner jeg kan tenke meg å delta i, man kan starte her, og på facebook.
Hva slags da, nei, dette med EU, for eksempel, samhold i Europa, against nationalism, det kan være en internasjonal bevegelse, som i Ungarn og Finland og hvor som helst, Belgia, det kan begynne der, og så kan man grave og spørre.

No comments: