Tuesday, February 15, 2011

Hm

Del 2 av mitt restaurantbesøk starta tidlig på kvelden, jeg hadde fått i meg min sushi og var blid og så kom det en utspjåka dame jeg så vidt kjente inn og satte seg og fortalte i det vide og brede fra en konsert hun hadde vært på, du må få med deg den og greier, videre er dette nokså kort fortalt for hun fikk besøk av en kompis, som det het i de kretser, og kompisen sa også at den konserten er fin, hvis du er lydhør for slikt, men de var ikke lydhøre for meg, så jeg gikk, ut og fikk nesten hele maten i halsen, eller eventuelt i rævva, så fisefine som disse er kan du virkelig få billig, de belemret meg, klart dette sikkert var fint for dem som dop, men hva angår dette meg? Musikk som dop ja, jeg begynte å lure på dette, gærninger som kommer fra konsert her og der og er i hundre, jeg har hatt sterke konsertopplevelser selv jeg, det er ikke det om å gjøre, men det har bygget meg, ikke prompet meg, for å si det slik, så man kan snakke om dette, videre, her og der, jeg liker The Kinks og masse andre band og det er en kløpperaktig væremåte dette her, musikk må kommununisere med meg, jeg beundrer ikke noen, det må komme til meg i mitt indre, kontakt med min drøm, her jeg er nå er det ikke slik, det er kaviar, som mat, bare, og det er samme jævla ståket hver dag her, faen.
Ok, det er en god tid.

No comments: