Thursday, February 10, 2011

Drøm

.



Hm, det er vel slik å forstå at det å delta i hopprenn i Skuibakken ikke er noe jeg har gjort, det er ikke noe jeg ønsker meg nå uten videre heller, eller i liknende stor hoppbakke, dette er bare sirkus, uansett, jeg ser for meg det å skli ned ovarrennet og fly langt i sterk vind som så spooky at det skal forferdelig mye til at dette er noe jeg gidder å tenke meg en gang, jeg lever ikke farlig. Ekstremsport, som formel 1 og Utfor og i det hele tatt, forferdelige saker.
Dette er som romerske gladiatorkamper, samme ulla, rett og slett, og jeg er ikke på denne fronten, fotball er ikke den type dommedag, ikke orienteringsløp heller, eller friidrett, tresteg og lengde og stavhopp, dette er greit, som 100 meter sprint, før fantes Stille lengde, men det er ikke det at jeg vil tegne noe særlig på tavla og slikt, jeg ser for meg en merkelig foreteelse der jeg får sterke tenner nå og kan både tygge og bite fra meg.

No comments: