Thursday, June 24, 2010

Grünerløkka

 


Grünerløkka er kjedelig. Hvorfor det, kjedelige mennesker som fører kjedelige samtaler og jeg kjeder meg i slike forsamlinger som ikke har noe med noe som helst å gjøre, det kjedelige er at det er vanskelig å gjøre noe med det, der jeg sitter og ikke er blid og lurer på om dette har noe med form å gjøre, at jeg er i form, men disse bare skal finne sin form og det er det, det er formelt korrekt alt som skjer her, med barnevogner og det som verre er, her er det ikke noe annet enn normale mennesker som oppfører seg korrekt mot deg hele tiden og hilser og greier, men avmålt surt og skeptisk, så disse folka er ikke fornøyde, jeg skjønner på dette spesielle egoet som fins her at de ikke er ego i tradisjonell forstand, for de bryr seg liksom om andre mennesker, men på en kald måte.
Ok, jeg har noe der, det kalde, norske, i storby, og dette kalde er mulig å gå nærmere etter i sømmene, dette isslottet som de har bura seg inn i, Sulten? Jeg ser en reklameplakat lenger ned, det er ikke for feite fisker på Løkka, de trenger ikke slikt piss, dette er en harry greie å liksom lure på om du er sulten, at du liksom ikke tenker på det om du er det, glemme å spise, som det heter på disse kanter, de jobber jo så hardt, sies det, men det er vel cola og amf og slikt som fører til slikt, at man glemmer å spise, det er liksom tøft.
Hard core, og man snobber nedover som faen når man glemmer å spise og muttern til typen sier at du må få deg litt mat i kroppen, og jeg flirer, men det er et sted på Løkka som er kaldere enn andre, dit skal jeg, for der er det iskaldt men godt, Memphis, der viser de til og med fotball og har utvida, der er bikkjekaldt på en god måte, se opp for etterlikninger, nei, jeg sludrer i vei
Posted by Picasa

No comments: