Friday, October 10, 2008

Hva er poenget med å lære seg polsk?

Svar: Intet som helst, ikke viktigere enn å lære seg språket på Manglerud. Like interne begge to, dritt og møkk, vil ikke de snakke med meg, vil ikke jeg snakke med dem heller. Shit.
Sånn er det, dette er ikke kult, jeg har bodd på Manglerud i 25 år, men ikke fått venner der, på varig basis, sånn er det med Polen også, det er en synode, der man skal snakke Manglerud for å bli godtatt, være som dem, være patriot, i og for seg som Sverige, og Finnland, jeg ser Danmark er nytt, annerledes, mer åpent land, det er ikke patriotisk, for meg, det er enerverende, åpent.
Polen er et lukket land, Danmark er et åpent land, som Nederland, utadvendt, vi ser dette mønsteret, jeg vil snakke med alle mennesker, selvfølgelig, men møter jeg internt pjatt, gir jeg faen.

No comments: