Thursday, March 17, 2011

Politisk artikkel

.




Å kunne fordra folk er nok best, der man diskuterer forskjellige ting forskjellige steder, ut fra sitt ståsted, i Polen en ting i Norge en ting, i Danmark en ting, og så videre, man har et fokus, seg selv.
Jeg lever i forskjellige miljøer i Norge og i Polen, og det er få jeg virkelig diskuterer politikk med, det er nokså merkelig og sært, de jeg diskuterer med begge steder er på linje med meg, jeg kan ikke krangle.
Jeg er venstrepolitisk i den forstand at jeg vil bygge ned makt, og la folk få komme til orde i likeverdig diskusjon, dermed er kvinnefiendtlighet det verste. Likestilling er sak nummer 1|.
Videre, det å si noe om boligpolitikk er jeg på, at det å bo skal være billig, videre kollektiv transport som tog, videre er jeg for å snakke med alle over hele verden.
Dialogen er alfa og omega, få folk i tale, på seg selv.
Så fins det ikke andre saker, folk som legger skylda på ditten og datten snakker jeg ikke med.

No comments: