Monday, June 29, 2009

Ingenting

 


I denne blogg dreier det seg om å føre en sak fram, nemlig meg selv, en blogg er en egotripp, en egosentrisk fremførelse av synspunkter, til verden, rett og slett, det er noe annet enn en avisartikkel, som skal være saklig, her legger du ut egne betraktninger, i noe som minner litt om dagboksform, hei!
Man kan sammenligne, man kan sødme, man begynner å kontemplere dette med genre, sjanger, at dette med blogg er en ny sjanger i verden, som ikke er som essay, men det er min blogg, direkte til leseren, uten sensur, en sensurerende instans, fett.
Dette er mine betraktninger, der jeg fremfører det relasjonelle, jeg relatere alltid, til folk, til alle, til deg, i all min skriving og væren, dette er essens, metafysikk, sånn er det, alle gjør det, vi er en relasjon, vi fremtrer som en relasjon for andre mennesker hele tiden.
Jeg relaterer meg til Hansen i nabolaget, for jeg er interessert i forståelse og fred med fyren, ellers får jeg ikke sove trygt, slik er det hele tiden, jeg ser en russer på T-banen og undrer meg, som Jan Masturbicki, the poet, hei du. I Kina er jeg mer en danseløve på afrikansk grunn, en neger, i det gule, må vite, jeg er en annen hele tiden og sånn er vi alle faens menensker i verden til enhver tid.
Posted by Picasa

No comments: