Monday, June 8, 2009

Hvor mye jeg hater Polen?

 


Jo, det skal jeg si deg nøyaktid, det varierer fra sekund til sekund, for tiden, dette knappe lybildet jeg hører fra fjern og nær av tuppete tale fra jenter her til drittsekker av noen mannfolk (gutter), som sitter der borte med brede skuldre og skal virke tøffe, til tilårkomne feite mannfolk med kone som holder kjeft hele tiden mens de snakker ja.
Ja, dette er ikke kødd en gang, en samtale mellom den type menn og en kvinne på pub foregår i 95 prosents enetale fra mannen sin side.
Er dette noen grunn til å hate Polen? Ja.
Jeg ser inn i denne materien og tror ikke mine egne øyne, der andre «par» går på pub der mannen drikker halvliter og kvinnen te, dette skjer overalt.
Grunn 2.
Dette er så ille at de burde blitt bura inn alle sammen i zoologisk hage.
Posted by Picasa

No comments: