Monday, April 27, 2009

KREM

Kreativt og mangfoldig arbeidsliv, en organiasjon jeg er med i, skal på møte i dag for å snakke fritt i flere timer, saker kommer spontant. Nå er det slik i mitt firma at det trengs produksjons-stønad, folk, penger, til meg, videre er jeg i min egen arbeidsplass hvor som helst jeg er i verden.
Zwölf Uhr, i Tyskland, nei, jeg eier ikke BMW eller Volkswagenwerk, jeg eier mine egne produksjonsmidler for en tekst, videre en mobiltelefon, nja og så videre har jeg tilgang en del steder blant annet til et kontor, med flere, dermed kan jeg virke i verden.
Det skal bli bedre, gudbedre, et saueskinn brettes utover gulvet i nord, jeg går ikke på en smell her, for dette er bærekraftig, drive med sau, i Grong Nordtrøndelag, i det minste en appelsin til meg selv, på ski.

http://www.krem-norge.no/

1 comment:

Unknown said...

Traff en bra kar fra KREM på Wayback her om dagen