Sunday, January 25, 2009

Tynt og tykt

Folks kroppsbygning er en interessant tilskikkelse, pyknisk og leptosom og det derre der, tykke og tynne, teorien med at tynne mennesker er schizofrene og tykke mennesker er manisk-depressive har nok noe for seg, denne psykologen Kretschmer, godt observert, jeg ser videre inn i denne dama som verken er tykk eller tynn, det kommer an på hvordan man ser det, der en som er kjempetynn, hun er mer hysterisk, videre en feit en, som virkelig surmuler alltid, en med grei kroppsbygning, hun er mer på kjøret, på speed, men ikke så veldig, de som spiser mye er depressive, men jeg spiser ikke mye, har likevel noe mage, det liker jeg ikke, men jeg trener lite, mer av det før, situps og slikt, kanskje jeg skal begynne med det igjen, gå turer i skauen og slikt mas, videre bør jeg slåss mer, også mentalt, tror jeg, hvertfall i øyeblikket, så folk skjønner hvem de har med å gjøre, det er ille dette her, at jeg ikke får respekt noe sted på mitt talent, som bråkmaker, jeg føler meg ikke vel med det, for jeg er ikke bråkete hele tiden, bare nå, etter øl, og øl, og sprit, da skal du se meg gå på med dødsforakt som jeg har vett til og legge meg ut med hvem som helst og diskutere vettet av alle duster som tror de har peiling på dette og hint bare fordi de har lest en dum bok på Blindern, bare siterer, tenker ikke selvstendig, idioter!
Mutilerende, mutilerende, faen heller, inni helvetet granskauen, jeg er på en solipsismedebatt i Bergens Tidende og en enda verre en i Dagsavisa, viderre kan det være meg så fjernt det bare vil din egosentriker, at du mener masse dritt som du skal imponere kona med og ikke minst det norske folk med, slutt!

No comments: