Friday, November 28, 2008

Diplopi



Diplopi
Et tvisyn tar meg, her jeg sitter, med meningsfulle frender rundt meg, i går var en hard dag, kveld, der jeg fikk nye venner, og til og med ordnet det seg, denne konflikten jeg hadde, som fullstendig satte meg ut. Prippen, følte jeg meg som, gikk til en annen pub, for jeg fikk ikke kontakt på den første, det føltes som en homsebar og gutteklubben grei, der fremskritt ikke fantes, fullstendig statisk, jeg må ha gode folk rundt meg for å tenke, komme videre.
Frekt av meg? Nei, livet er slik, her jeg sitter nå, morgen, klokka 9, er det en flokk rett ved, som virker frekke, men helt bra, jeg føler styrke med disse til stede, kan jobbe meg videre.
Så fant jeg dette van Gogh-bildet man ser her, skal være malt under påvirkning av absinth, det er bra, virkelig diplopi, blurred vision, skikkelig ekkelt.
Samatha Fox! På anlegget her, touch me, I wanna feel your body, youtube,
http://www.youtube.com/watch?v=MiuimDNlyuQ. (det gikk ikke med direkte link her)
og jeg ser mer, av henne, men går over til Sandra med Maria Magdalena, som er på samme sida jeg la ut link til, Sandra er sexy. Det er ikke Samantha Fox, men en uhyre flott artist.
Oj, jeg ser ikke til høyre eller venstre da.
A creature of the night, skjønt.
Ok, tilbake til virkeligheten her, med folk rundt meg, der ebber Maria Magdalena ut, det ser ut til til å komme en låt til med Sandra, fra blurred vision, med en slange, til intro, everlasting love, jeg ser inn, ikke så bra, slår av.
Nei, jeg er her og satser ikke penger nå, føler jeg for å si, verden er en, det dreier seg ikke om hvilken verden som er den virkelige, beklager, virkeligheten er.

No comments: