Monday, November 27, 2006

Uvirkelig

Det sies at det meste funker. Så også internett, men dette problematiske, som virker som det ikke er styrt av menneskehender, er meget likegyldig. Til tider ikke til å tro på, som sms, jeg bygger her sten på sten, bare for å si at jeg ikke tror på internett, mer enn på VG eller Gud, men ellers har jeg det bra.
Internett er ikke virkelig, men det er greit, å bruke, det er ikke min blogg dette her, for det er ikke jeg som har gjort det mulig.
Videre er jeg en som ikke regner med å få noen kommentarer på denne teksten, for i vår tid er liksom alt greit.
Ha ha.
Det er meg imot, ingenting er greit, eller lett, det er viktig å si, at det å liksom sette opp en blog er det minste greit, Dr. Proszek mener sikkert det, jeg er her for å forskjellig innvie deg i mitt rike, mitt cyber rike.
Men det vil du neppe forstå.
Howl howl.
Jeg tror ikke.

No comments: