Sunday, January 6, 2008

snø

 


Klart man kan tenke på snøen som falt i fjor og det gjør jeg sjelden. Nå er det snø der jeg er og det er fint der det sklir på bakken og noen steder hardpakka slik at man kan gå fort. Snø er for oss, det er deilig, rett og slett, kan det være disse minnene, fra før i tida, fra da det regelmessig var masse snø på våre breddegrader hver vinter, før 1989, mener jeg virkelig å huske, da ble det varmere, det var masse snø for to år siden, her er det skog, en tidlig morgen, trærne har tatt det,
Og dette er eksponert slik at det blir mer blått enn det ser ut, noen sier at da ser det kaldere ut, men det er som det er og det er en effekt.
Foto, hva er det, det er noe som skjer, jeg tror ikke på bildet uansett, det er løgn og bedrag og naturen sett gjennom mitt blikk blir tydelig med et bilde som dette der det var innstilt slik på forhånd, en "naturtro gjengivelse" fins dermed virkelig ikke.
Trolsk, dette her, føler jeg
Posted by Picasa

No comments: